*Interesuje Cię rozwój osobisty?

* Jesteś NOWY w świecie Sprzedaży?

* Dopiero rozpoczynasz z Nią swoją przygodę?

* Chciałbyś poznać tajniki tej wspaniałej sztuki?

* Chciałbyś dowiedzieć się co jest niezwykle istotne w sprzedaży, a czego unikać jak ognia?

* Zależy Ci aby zwiększyć sprzedaż o kilkadziesiąt procent?

* Chcesz być najlepszy i w końcu wyrożniać się wśród innych?

Jeśli odpowiedzi na te pytania brzmią: TAK!!! To świetnie trafiłeś, jesteś we właściwym miejscu!!! Dowiesz się tu wielu ciekawych i zarówno niezwykle przydatnych rzeczy, które zamienią Cię w Eksperta sztuki jaką jest SPRZEDAŻ! Podniesiesz swoje kwalifikacje i pomnożysz zawartość swojego portfela!

Zapraszam Cię do lektury tego Bloga... Posiądź cenną wiedzę przekazaną przez najleprzych w branży! Poznaj rozmaite techniki, różne warianty i aspekty sztuki sprzedaży... Wyciągnięte z wieloletniego doświadczenia, mojego oraz Mistrzów tego fachu!!!

Zapraszam Cię...

środa, 4 stycznia 2012

DAWAJ NAJPIERW WARTOŚĆ...

Give Value First
Tłumaczenie filmu...

Słowo WARTOŚĆ, sprawia bardzo wiele problemów w zdefiniowaniu, a także samemu zrozumieniu. Dawać wartość i dodawać wartość to tylko typowe korporacyjne słówka.
Bardzo wielu sprzedawcom rożnego szczebla cieżko jest zrozumieć, zdefiniować,  a także wprowadzić to pojęcie w życie. Większość ludzi myśli, że WARTOŚĆ to coś co firma sama dodaje.
Dodawać wartość...
Sam nie moglbyś zdefiniować dodanej WARTOŚCI nawet jeśli dałbym Ci teraz 1000 dol..
Mówisz: to jakaś mała dodawana usługa, coś dołączonego do jakiegoś produktu, może element uszczknięty z ceny produktu, może nawet coś darmowego.
BLĄD!!!
To są promocje, a nie wartości! Wratość to coś, co jest zrobione dla klienta w formie przysługi dla niego...
W moim przypadku odkryłem, że najefektywniej jest dać wartość jako pierwszą. Dać ją bez żadnego oczekiwania, dawać ją często i... dawać ją bez oczekiwania, dawać ją swoim najleprzym klientom i czy juz wspomnialem żeby dawać ją bez oczekiwania?
Nie bądź nikomu nic dłużny, niech nikt nie będzie nic dłużny Tobie... Poprostu ją DAJ!
Ja przekazuje moje wartości w cotygodniowych mailach. Ludzie kontaktuja się ze mną i dziękują za moje informacje. Zatrudniają mnie, oni kupuja ode mnie!!!
Ludzie nie lubią być sprzedawani, ale KOCHAJĄ KUPOWAĆ!!! 
I tu jest właśnie reguła, cały chaczyk. To takie proste! Wychodzę na przeciw ludziom, którzy powiedzą mi TAK, i dostarczam wartości JAKO PIERWSZE!!!


Taka postawa, dawanie wartości, dawanie jej całkowicie bezinteresowne to świetny pomysł na to by stworzyć sobię rzeszę LOJALNYCH i zaufanych klientów. Zadowolonu, usatysfakcjonowany klient może kupować wszędzie nie tylko u Ciebie. LOJALNY natomiast, będzie do Ciebie wracał zawsze, za każdym razem. Będzie również nakłaniał swoich przyjaciół i rodzinę do handlowania z Tobą. Lojalny klient jest po stokroć bardziej wartościowszy niż zadowolony. To na Nich tak naprawdę opiera się prawdziwy handel, to Oni są fundamentem naszego handlu i życia w nim.
Jeśli posiadasz jakiś stałych klientów, którzy bywają u Ciebie często, robią zakupy lecz nie zawsze. Daj im właśnie tak bezinteresownie wartość. Niech poczują, że są dla Ciebie ważni, ale bez konieczności bycia zobowiązanym. W ten sposób zmienią się ze stałych bywalców w TWOICH LOJALNYCH KLIENTÓW!
Jeffrey robi to np. przekazując informacje w swoich mailach. Ja stałych bywalców w lojalnych klientów zmieniam w podobny sposób. Sprzedając w moim salonie, w bezpośrednich kontaktach z klientami wypracowałem swój własny styl. Być może nic wielkiego ani innowacyjnego, ale jestem zadowolony. 

Mówiąc tym razem krótko, ja DORADZAM, nie SPRZEDAJĘ. Jeffrey nauczył mnie dawno temu, że żeby coś sprzedać nie można tego pragnąć, bo to wychodzi z Ciebie i Cie owładnia psując wszystko bo klient to odczuwa nawet podświadomnnie. Ja w ten sposób daje właśnie moje wartości. Zawsze staram się być dla Nich oparciem i tą pomocną dłonią. Zacieśniam więzi i w swobodny sposób się niemalże z nimi bratam, dając im poczucie wolności, szczęścia i przyjaźni. Moimi bezinteresownymi wartościami są informacje, po które Oni do mnie przyszli oraz moja przyjaźń. Zastanów się jakie TY możesz dać wartości swoim klientom, a napewno to zaowocuje zwiększeniem sprzedaży.

DAWAJ WARTOŚCI...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz