*Interesuje Cię rozwój osobisty?

* Jesteś NOWY w świecie Sprzedaży?

* Dopiero rozpoczynasz z Nią swoją przygodę?

* Chciałbyś poznać tajniki tej wspaniałej sztuki?

* Chciałbyś dowiedzieć się co jest niezwykle istotne w sprzedaży, a czego unikać jak ognia?

* Zależy Ci aby zwiększyć sprzedaż o kilkadziesiąt procent?

* Chcesz być najlepszy i w końcu wyrożniać się wśród innych?

Jeśli odpowiedzi na te pytania brzmią: TAK!!! To świetnie trafiłeś, jesteś we właściwym miejscu!!! Dowiesz się tu wielu ciekawych i zarówno niezwykle przydatnych rzeczy, które zamienią Cię w Eksperta sztuki jaką jest SPRZEDAŻ! Podniesiesz swoje kwalifikacje i pomnożysz zawartość swojego portfela!

Zapraszam Cię do lektury tego Bloga... Posiądź cenną wiedzę przekazaną przez najleprzych w branży! Poznaj rozmaite techniki, różne warianty i aspekty sztuki sprzedaży... Wyciągnięte z wieloletniego doświadczenia, mojego oraz Mistrzów tego fachu!!!

Zapraszam Cię...

poniedziałek, 12 grudnia 2011

ZADAWANIE POTĘŻNYCH PYTAŃ...

Asking Powerful Questions
Tłumaczenie filmu...

Najpoteżniejszym elementem sprzedaży jest właśnie zadawanie pytań. Więc, jeśli wiesz, że pytania są tak decydujące, to czemu spędzasz wiecej czasu na ogladaniu powtórek w telewizji zamiast rozwijać i pogłębiać swoje pytania? Zauważ, że właśnie zadałem Ci pytanie. Jeśli wiesz, że pytania są tak decydujące dlaczego nie spiszesz sobie listy 25 pytań, których jesteś pewien, że Twój klient jeszcze nigdy nie slyszał i co
jeszcze bardziej pewne, że Twoja konkurecja ich nie zadaje.
Im bardziej Twoje pytania zmuszaja klienta do myslenia tym bardziej będzie Cię on szanował. Im jest wyższy poziom szacunku tym bardziej prawdopodobne jest, że będą z Toba szczezy i dadzą Ci poznać swój kluczowy czynnik, ktory determinuje sprzedaż. Ich motywy kupowania. Zaczną się również z Tobą dzielić prawdziwym sposobem w jaki jest podejmowana przez nich decyzja. Nie KTO ją podejmuje, ale CO powoduje, że jest zatwierdzana! W każdej minucie gdy rozmiawiasz z klientem, podejmuje On decyzję o tym jak bardzo Cię lubi, jak bardzo Ci wieży, jak bardzo Cię szanuje, ile ma pewności w Tobie i jak bardzo Ci ufa.
Myślisz, że rozpracowujesz klienta? To ON rozpracowuje CIEBIE!
I właśnie wszystkie te czynniki zdetermiują czy: zdecyduja sie czy też nie, na zakup OD CIEBIE!
Sprzedaż zawsze się odbywa. Pytanie tylko czy TY sprzedasz im "TAK" czy też ONI sprzedadzą TOBIE "NIE".


Bardzo dobrze powiedziane. Podczas wszelkich moich rozmów z klientami zawsze zaczynam od rapportu, czyli zbudowania więzi. Najpierw się z nimi zaprzyjaźniam używajac rozmaitych technik, o których wspomne kiedy idzniej, a potem zaczynam spokojną rozmowę doradzając im jak najlepiej. Bez nacisku! Mają wtedy poczucie swobody i bezstresowo sami prowadzą się ku zakupowi. Jeśli nawiązałeś odpowiednią więź, złapałeś dobry kontakt to jest to prawie mórowane że klient jest Twój!
Więź to podstawa, tak samo jak odpowiednie pytania. Jeśli zadajesz niewłaściwe pytania to masz marne szanse na to by rozgryść klienta. W jaki sposób myśli, co Go "pcha" do zakupu?
Handel, sprzedaż... To profesja, która jest  wtym kraju bardzo gęsto uprawiana. Żeby wyróżnić się z pośród szarej masy, żeby zostać zwycięzcą, żeby poprostu zwiększyć swoje szanse i całą sprzedaż o 30%...
MUSISZ ZADAWAĆ ODPOWIEDNIE PYTANIA, POTĘŻNE PYTANIA!
Wiesz, nie bądź jak inni i nie zaczynaj rozmów od " Dzień dobry, w czym mógłbym pomóc?"
MASAKRA!!! Naprawdę, to najgorsze z pytań jakie możesz zadać. To jak samobójstwo. Najlepiej kup sobie nabój, wypożycz pistolet i palnij od razu w łęb!
NIGDY nie zaczynaj rozmowy od pytania zamkniętego! A w szczegulności od tamtego! Zastanawiasz się dlaczego? Przecież brzmi tak prosto i klarownie, bada potrzeby itd... Nic bardziej mylnego!
Na pytania zamknięte klient ma tylko dwie odpowiedzi dla Ciebie, tylko dwie! TAK lub NIE. Mówiąc ogulnie rzecz jasna. Gdy komuś tak powiesz to zazwyczaj Ci odpowie "Dziękuję, w niczym" lub jedną z odmian tej odpowiedzi... Która i tak kończy wszelki kontakt i całkowicie zniechęca go do zakupów u CIEBIE!
Nie bądź jak inni. Wyróżniaj się, wypracuj swuj własny całkowicie niepowtarzalny styl. Taki żeby Cie zapamiętali na długo.
Powiedz np. tak: "Dzień dobry, co Pana do nas sprowadza w taki piękny dzień?" albo "Które dobro będzie dla Pana?" albo "Czemu zawdzięczam Pańską wizytę w naszych skromnych progach?"
Gwarantuję Ci, że gdy zadasz jedno z tych pytań nie usłyszysz w odpowiedzi od razu "NIE".
Uśmiechną się ( bo wcze sniej nikt do Nich tak nie mówił ) i wymyślą jakąś ciekawą odpowiedź by podtrzymać tak fajnie rozpoczętą z uśmiechem rozmowę!!!


FANTASTYCZNYCH PYTAŃ jest cała masa!!! Popracuj tylko nad nimi i BĄDŹ WYJĄTKOWY!
BĄDŹ NAJLEPRZY!!!


ZADAWAJ POTĘŻNE PYTANIA!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz